ورق استیل ۴۳۰ یا ورق استیل بگیر همانند سری ۴۰۰ از فولاد ضد زنگ مارتنزیتی هستند و ساختار مارتنزیتی باعث جذب به آهنربا می شود.
ورق استیل بگیر ۴۳۰ درصد کربن پایینی دارد و در این آلیاژ از مولیبدن و کروم استفاده شده است، همچنین دارای خاصیت مغناطیسی بوده و اصطلاحا جذب آهنربا می شود. ورق استیل بگیر ۴۳۰ معمولا به صورت بدون روکش و براق ارائه می شوند اما با هزینه کمی به درخواست مشتری روکش می شوند.

ورق استیل یا استنلس استیل با توجه به میزان کربن به کار رفته در آن می تواند ورق استیل بگیر یا ورق استیل نگیر باشند. این موضوع بستگی به گرید آلیاژ دارد.

ورق استیل 430 بگیر

ورق استیل ۴۳۰ دارای چگالی۷/۸ است. ساخت این آلیاژ در کوره با اتمسفر خلا یا اتمسفر کنترل شده صورت می پذیرد.
استیل رزاقی تامین کننده و وارد کننده اصلی ورق های استیل از چین می باشد و بیش از ۶ دهه در این زمینه تجربه فعالیت دارد.
ورق استیل ۴۳۰ بگیر جزو ورق استیل های با کربن پایین بوده و در کشورهایی مانند چین، هند، روسیه و تایوان تولید می شود. ورق استیل ۴۳۰ ضد زنگ است، همچنین منعطف بوده و در برابر خوردگی مقاوم است. فروش ورق استیل ۴۳۰ به صورت ورق و رول می باشد. فروش ورق استیل با ضخامت های متفاوت و طبق نیاز مشتری انجام می گردد.

ورق استیل بگیر ۴۳۰ یکی از پرکاربردترین انواع ورق استیل است که در دو نوع ورق استیل مات و ورق استیل براق تولید می شود. همچنین این نوع ورق دارای کروم بالا و کربن پایین هست و به همین جهت قابلیت عملیات حرارتی ندارد.
برای اطلاع از قیمت ورق استیل  بخصوص قیمت ورق استیل ۴۳۰ با کارشناسان ما در استیل امیر تماس حاصل نمایید.